Ahad, 28 Disember 2008

penakut oh penakut

Mengenai laman blog yang menghina Nabi baru-baru ini menandakan keprihatinan skuad pemantau blog BPN dalam menganani isu-isu sensitif seperti ini. Namun kT rasa masih ada dikalangan musuh yang tak dapat dikesan, dayus atau penakut menggunakan identiti orang lain.

Seandainya penakut(kT gunakan istilah ini) itu adalah dikalangan orang bukan Melayu/ bukan Islam maka kT rasa tidaklah begitu gusar kerana akidah penakut seperti itu KITA sedia maklum mereka umpama anjing menyalak bukit. Yang kT gusar jika penakut itu adalah dikalangan umat Islam sendiri, maka di manakah letaknya iman penakut tersebut sanggup menghina sedemikian rupa untuk apa?

Pastinya orang yang paling bodoh sekalipun tidak sanggup melakukannya jika masih ada iman. Sepeti juga dengan beberapa bloggers yang lain, kT rasa agenda utama penakut itu untuk menimbulkan kegelisahan dikalangan umat Islam dinegara ini. Kalau untuk publisiti, banyak cara lain yang boleh digunakan. Namun cara paling mudah ialah 'menjolok sarang tebuan'.


YA ALLAH! KUPOHON PADAMU AGAR PENULIS BLOG YANG MENGHINA KEKASIHMU ITU ADALAH BUKAN DIKALANGAN SAUDARA SEAGAMAKU.......

Kepada sahabat-sahabatku di BPN, teruskanlah usahamu. kT akan terus menyokong kerana perjuangan KITA masih jauh. kT pasti akan tumbuh anasir-anasir seperti penakut selepas ini.

kepada penakut, 'jerat tidak pernah lupakan penakut'. Suatu hari nanti kamu akan diperangkap. Ini ikrar kT. Kalau di dunia penakut terlepas, hitungkanlah di akhirat nanti......

Tiada ulasan: