Isnin, 19 Januari 2009

SURAT TERBUKA KEPADA TUN MAHATHIR - MOGA DISIAR OLEH SAHABAT BPN DI BLOG MASING2 !


Harap semua ahli BPN dapat siarkan artikel ini di blog masing masing bagi membolehkan KITA MENDESAK agar Tun Mahathir ( bekas Presiden UMNO ) membuang yang keruh, ambil yang jernih dan kembali memberi sokongan kepada UMNO/BN.
Lebih lebih di bawah bakal PM Malaysia Ke-6 Datuk Seri Najib Tun Razak bulan Mac nanti .. ..Agar kekuatan Melayu Islam akan kembali kuat bagi menghadapi lawan yang semakin gigih berusaha menjatuhkan pembela agama bangsa kita sejak sekian lama dengan fitnah dan tipudaya....
Ayuhlah sahabat demi melihat bangsa kita tidak lagi diusir di bumi sendiri angkara bersengketa sesama mereka...Tajuk : TUN MAHATHIR HARUS BUANG YANG KERUH
1. DI Kuala Terengganu, petunjuk yg boleh menyenangkan hati ialah BN masih disokong oleh 30,200 pengundi bermakna BN masih relevan.
2. Kemenangan PAS masih merupakan sambungan tsunami politik PRU12, menunjukkan pembangkang masih beruntung kerana trend itu masih berterusan.
3. Tun Mahathir tidak sepatutnya menutup pintu untuk membantu BN hanya kerana tidak bersetuju dengan Pak Lah atas beberapa perkara, kerana sebagai PM Pak Lah sudah pasti mempunyai reason untuk meneruskan atau membatalkan satu-satu dasar untuk kepentingan negara. Perkara ini pun dilakukan Tun pada ketika dia sbg PM.
4. Tun M dikenali kerana semangat nasionalismenya yg kuat kpd bangsa Melayu & tanah air, namun dalam konteks UMNO Tun telah silap apabila tidak menyokong UMNO sepenuhnya semasa PRU12 dan PRK Permatang Pau & terbaru KTerengganu.
5. Jika Pak Lah seorg yg pendendam, sudah pasti Mukhriz tidak jadi Ahli Parlimen, malah sudah pasti Mukhriz akan digantung keahliannya kerana menulis surat yg tidak patut kpd Presiden.
6. Tunku dahulu tidak mengambil masa lama untuk memecat Tun Mahathir akan perkara yg sama.
7. Maka itu, jika Tun memang benar2lah sayangkan bangsa Melayu, maka Tun perlu membuang egonya.
8. Jika Tun dalam usia 84 masih sanggup terbang ke Kuwait untuk membantu rakyat Palestin, mengapa tidak kepada orang Melayu & UMNO yg pernah dipimpinnya dan yg meletakkannya ke mercu tanda.
9. Penulis berharap Tun berbaiklah semula dengan Pak Lah, janganlah memberi syarat untuk membantu UMNO dan orang Melayu, jika tidak penulis percaya tidak mustahil PRU13 Perdana Menteri Malaysia terpaksa dipilih dalam kalangan MP DAP!
10. Ia tidak mustahil, dahulu di Singapura ada 3 Kerusi MP UMNO, akhirnya PAP berjaya leraikan, mansuhkan dan tutup sama sekali peluang UMNO & Melayu di Singapura.
* ARTIKEL INI HASIL KIRIMAN SESEORANG YANG SAYANGKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARANYA...

4 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

benar ! kita kena bersatu..atau kita akan gagal..

contoh di Palestin sudah cukup memberi isyarat kepada kita bagaimana Israel boleh menyerang HAMAS kerana rakyat mereka sudah tidak ada perpaduan dan membiarkan perpecahan.

Perpecahan disukai syaitan dan wali wali syaitan dan perpaduan disukai Allah dan juga wali wali Allah.

Moga kita akan terus berusaha menyatukan melayu dengan berkat kasih kita kepada Rasulullah sebagai ikon perpaduan manusia ketika hijrah di Madinah sehingga mereka nyata berkasih sayang atas nama ukhwah islam merentasi sempadan negara dan juga bangsa.

Itulah matlamat BPN kita dan kita akan terus berjuang ke arahnya.

Terima kasih atas sokongan saudara dan artikel tersebut moga menjadi wadah mencetuskan gerakan mengembalikan perpaduan sesama Islam....

Salam hormat.

kerisTITANIUM berkata...

salam...
Saya tidak mampu untuk mencari Tun dan menyampaikan hasrat saya secara bersua muka. Inilah sahaja yang dapat saya sumbangkan. Semoga Tun akan terbaca salah satu blog yang memaparkan surat terbuka ini.

PAPA GOMO berkata...

ASALAM BRO....

SI ANWAR SUNTUT INI AKAN CUBA MENCARI PELBAGAI HELAH DALAM MENCAPAI KEGAIRAHANNYA UNTUK MENJADI PM MALAYSIA!!!

AKU MERASAKAN SEGALA TINDAKAN TUN PADA POLITIK SEMASA KETIKA INI DISEBABKAN KERANA TUN SUDAH MENGHIDU AKAN PERANCANGAN ANWAR SUNTUT NI!!

AKU YAKIN APABILA NAJIB MENGAMBIL ALIH PEMERINTAHAN NEGARA KELAK, MAKA PERUBAHAN DRASTIK DALAM BN KHUSUSNYA UMNO AKAN BERLAKU!!!

PERTAHANKAN AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU!!!

MK IV berkata...

jemputan program dialog bersama pemimpin,
sila emailkan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon ke darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera untuk booking tempat duduk.